Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.
„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“
MUDr. Jana navrátilová
"Mám 3 ambulancie v malom meste a okolitých dedinách. Vyše polovica pacientov má viac ako päťdesiat rokov. Na zmenu si rýchlo zvykli a 80 % požiadaviek posielajú cez Emmy.
Vďaka tomu ma už nevyrušujú neustále telefónáty. Môžem sa sústrediť na pacienta, ktorého mám pred sebou a nehrozí, že z nepozornosti urobím chybu."
MUDr. Karla Hladíková, praktická lekárka v Olšovci a Potštáte"
Pomáha lekárom v meste aj na vidieku.
Deňne až 1,5 hodiny navyše
Poznáte to - zvoní telefón, poznámky na papier a potom prepísať do počítača. S Emmy to nie je potrebné: pacient zadá všetky informácie priamo do aplikácie a vy ich len prenesiete do dekurzu.
Pokoj na prácu a čas pre pacientov
Telefón prestane neustále zvoniť a vy máte konečne čas pre nerušenú starostlivosť o pacienta, ktorý sedí pred vami.
Nezadávate vyhľadávanie ďalšej sestry
Emmy za zlomok ceny zvládne prácu ďalšej sestry, ktorá pracuje na polovičný úväzok.
Viac výkonov na poisťovňu.
Emmy zbiera požiadavky pacientov, vaša sestra má čas na odborné výkony a ordinácia vďaka tomu zarába viac.
Spokojní pacienti
Pacienti ocenia, že sa cez internet objednajú na konkrétny čas a neodchádzajú potom ku konkurencii, ktorá túto službu ponúka.
Starší pacienti sa dovolajú
Uvoľnia sa telefónne linky, takže sa k vám dobre dovolajú aj starší pacienti bez internetu.
Kontrola nad ordinčnou dobou
Sami sa rozhodnete, kto sa môže objednať a v akom časovom bloku.
Platby vopred
Ak pacient požiada o platený výkon, Emmy od neho chce online platbu vopred. Akonáhle máte peniaze na účte, začnete riešiť jeho požiadavku.
Ochrana proti kyberútokom
E-mail nie je vhodný na komunikáciu s pacientmi, pretože sa doň môže ľahko nabúrať aj šikovný laik. Komunikácia cez Emmy je oveľa bezpečnejšia.
Ukážeme si to na modelovom príklade pacienta Lukáša, ktorý potrebuje potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti pre zamestnávateľa.
Pacient
Ambulancia
Lukáš si na počítači alebo v mobilnom zariadení otvorí internetový portál Emmy a prihlási sa do neho.
Z ponuky si vyberie, že potrebuje prehliadku do zamestnania ako registrovaný pacient.
Vloží ofotenú žiadosť zamestnávateľa a pošle ju.
Sestra si otvorí Emmy a začne vybavovať nové požiadavky.
Skontroluje, či Lukášova práca spadá do kategórie 1 a lekárka ho môže vyšetriť.
Všetko sedí, a preto v Emmy klikne, že si Lukáš môže vybrať termín. Lekárka si už vopred nastavila, že na pracovné prehliadky potrebuje pätnásť minút, preto sa Lukášovi automaticky ponúknu termíny s touto dĺžkou.
Lukášovi príde email z Emmy, že si má rezervovať termín. Prihlási sa a vyberie si budúci utorok o 10.15.
Dva dni pred vyšetrením mu príde z Emmy automatická pripomínacia sms.
Lekárka príde v utorok do práce. Vďaka objednávaniu načas pacienti dobre nasledujú za sebou.
Lukáš je v čakárni o 10:10 a o 5 minút je na rade.
Lekárka je pripravená, pretože si predtým prečítala, čo zaměstnávateľ potrebuje a hneď sa pustí do prehliadky.
Lukáš by volal do ambulancie, aby sa objednal. Sestra by musela prerušiť prácu, zistiť od neho všetky informácie a potom s ním dlho hľadať vhodný termín.
V dohodnutý deň by Lukáš mohol prísť do ordinácie bez žiadosti od zamestnávateľa. Lekárka by ho musela poslať domov, pretože by nevedela, do ktorej kategórie jeho práca spadá a či prehliadku môže ako registrovaný praktický lekár vykonať.
Alebo by Lukáš priniesol žiadosť, ale lekárka by z nej zistila, že spadá do kategórie 2 a vyššej, takže ho napriek tomu nemôže vyšetriť.
Vďaka Emmy má ordinácia žiadosť od zamestnávateľa vopred a včas skontroluje, či môže pacienta objednať.
Kým Emmy nezačne zarábať, máte ju zadarmo.
Za Emmy platíte každý mesiac a nezaväzujete sa k žiadnej dlhodobej zmluve.
Ceny sú uvedené za jeden lekársky úväzok. Ordináciám s viacerými úväzkami poskytujeme zľavu.
konečná cena vrátane DPH
konečná cena vrátane DPH
konečná cena vrátane DPH
Detailné porovnanie taríf nájdete v ceníku.
"Nepretržite zvoniaci telefón a preplnená e-mailová schránka - bolo toho toľko, že sestry v našich ordináciách nestíhali. Začali sme uvažovať, že budeme musieť najať ďalšiu pomoc. Ale je to naozaj nutné? Veď sestre veľkú časť dňa zaberie nekonečné objednávanie pacientov a pripomínanie, že na odbery sa chodí nalačno. Na to predsa nie je potrebná žiadna špeciálna kvalifikácia. Hovorili sme si, že by to zvládol aj automat a sestra by vďaka tomu mala čas na odbornú prácu.
O našom nápade sme hovorili aj s inými lekármi a zistili sme, že majú rovnaký problém. Dali sme sa dokopy s ďalšími štyrmi ordináciami a spísali sme, čo je nutné, aby virtuálna sestra vedela.
Potom sme do tímu pozvali skúsených vývojárov a spoločne vytvorili Emmy - virtuálnu sestru, ktorú si môže dovoliť každá ordinácia a ktorá sa postará o rutinnú komunikáciu s pacientmi.
Vďaka nej máme my aj ďalší lekári a sestry, ktorí Emmy používajú, viac času a pokoja na prácu."
Viac informácií o tom, kto stojí za Emmy, nájdete tu.
Zakladateľ a vedúci lekár Emmy
Zakladateľ a CEO
Mladá Boleslav
Praha
Odborný externý konzultant, Telč
Velké Přílepy
Praha
Emmy zastane prácu za ďalšiu sestru, ktorá pracuje na polovičný úväzok. Je 10-krát lacnejšia a máte ju k dispozícii nonstop - nechodí na dovolenku a nikdy neochorie.
Tu je ilustratívny príklad:
Ďalšia sestra pracujúca na polovičný úväzok
hrubá mzda: 740 €
odvody: 259 €
celkom: 999 €
Virtuálna sestra Emmy
cena Emmy: 99 €
celkom: 99 €
Nezáväzná ukážka
Vyplňte tento formulár - ozveme sa vám a dohodneme si nezáväznú online ukážku. Na nej vám predstavíme softvér, zodpovieme vaše otázky a prispôsobíme vám Emmy na mieru.
Testovanie Emmy
Následne môžete testovať Emmy zadarmo. Ak si v nej chcete nahrať informácie o pacientoch, spoločne podpíšeme dohodu o ochrane osobných údajov, aby sme dodržali pravidlá GDPR. Tento podpis vás k ničomu inému nezaväzuje.
Šetríte čas
Odporúčame, aby ste začali využívať všetky funkcie Emmy hneď od začiatku, pretože tým ušetríte najviac času. Avšak, ak chcete, môžete funkcie spúšťať postupne.
Emmy poznáte zo spravodajstva aj z odborných podujatí ako napríklad webináre SVL.
Áno, skúsenosti z desiatok ambulancií v mestách aj na vidieku ukazujú, že áno. Prácu s Emmy zvládne každý, kto vie poslať e-mail. S Emmy sa dobre pracuje aj starším ľuďom, vyše desatina zapojených pacientov má viac ako sedemdesiat rokov.
V prípade, že pacient doma nemá internet, nič sa nedeje. Stále vám môže zavolať a navyše sa jednoduchšie dovolá, pretože ostatní používajú Emmy.
Vopred získavate akékoľvek informácie od pacientov (vrátane príloh a fotografií)
Na základe informácií od pacienta sa rozhodujete, či prípad vyriešite na diaľku alebo osobne
Ak osobne, pacient sa môže cez Emmy objednať na konkrétny termín
Máte prehľad o doručených požiadavkách podľa klinických priorít
Automaticky voláte pacientov na očkovanie a ďalšie preventívne úkony cez e-maily alebo sms
Ak pacientovi posielate súbor s citlivými lekárskymi informáciami, zároveň mu cez Emmy pošlete sms s heslom - vďaka tomu máte istotu, že sa k súboru nedostane nikto iný
Prenesiete požiadavku na sestru alebo iného kolegu v ambulancii a pridáte internú poznámku
Vediete agendu všetkých požiadaviek pacientov na jednom mieste a zbavíte sa veľkého množstva odkazov na papierikoch
Sledujete históriu každej požiadavky a máte prehľad, kto ju spracováva
Pracujete kdekoľvek, stačí vám počítač s internetom
Nové funkcie stále pridávame.
Zistite, prečo sa vaša sestra bráni zavedeniu Emmy. Niektoré sestry majú strach, že ich Emmy nahradí. To je zbytočný strach. Softvér zvládne len rutinnú komunikáciu, na všetko ostatné stále potrebujete sestru a rozhodne sa bez nej v ordinácii nezaobídete.
Ďalšie sa boja, že nezvládnu prácu s počítačom. Ak ale sestra vie posielať e-maily, zvládne aj prácu s Emmy. Radi ju zaškolíme a ukážeme jej všetko. Ak by si neskôr nevedela rady, stačí zavolať na zákaznícku podporu a my jej poradíme.
Je možné, že vysvetľovanie nezaberie. Pre sestru môže byť ťažké predstaviť si, koľko práce jej aj vám Emmy ušetrí. Možno si budete musieť stáť za svojím a Emmy zaviesť, aj keď z toho vaši zamestnanci nie sú veľmi nadšení. Ale aj to patrí k podnikaniu. Aby ordinácia prosperovala, musíte niekedy robiť nepopulárne zmeny, ktoré sa ale neskôr oplatia a aj personál zpätne pochopí, že mali zmysel.
Svoje skúsenosti s tým má aj MUDr. Karla Hladíková. Jej sestra zvládala len základné ovládanie počítača a keď sa dozvedela, že v ordinácii začnú používať Emmy, mala z toho obavy. Za štrnásť dní si ale na Emmy tak zvykla, že si už nedokáže predstaviť, ako mohla fungovať bez nej. Viac sa dočítate v tejto prípadovej štúdii.
Ak sa rozhodnete, že chcete Emmy, systém vám na diaľku nasadíme približne za hodinu. Emmy je pripravená na fungovanie v každej ordinácii. Vďaka tomu ju nemusíte dlho nastavovať ani vytvárať vlastné dotazníky pre pacientov alebo texty odpovedí. Stačí, keď si z ponuky predpripravených dotazníkov a fráz vyberiete tie vhodné a môžete systém ihneď používať na komunikáciu s pacientmi.
Ak si s niečím neviete dať rady, môžete nám priamo cez Emmy poslať otázku. Alebo nám v pracovné dni od 8:30 do 17:30 zavolajte na linku +421 222 200 959. Táto zákaznícka podpora je už zahrnutá v cene Emmy.
Ak by mali vaši pacienti problém s ovládaním Emmy, môžu zavolať na tú istú linku a radi im poradíme.
Všetky dáta sú uložené v profesionálnych dátových centrách na zabezpečených serveroch, kde k nim nikto iný nemá prístup. Zatiaľ čo do vášho počítača by sa hackeři dostali ľahko, dátové centrá majú pokročilú profesionálnu ochranu.
Nie, žiadny nový súhlas nepotrebujete. Podrobnosti nájdete tu.
Pre technické otázky či v prípade záujmu o Emmy nás môžete kontaktovať na podpora@emmy.sk
Zavolajte nám na
+421 222 200 959